مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:402022-01-19سياسي

نمی توان با توسعه افقی به دنبال تحول بود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی فارس تاکید کرد: دیگر نمی توان با توسعه افقی به دنبال تحول بود، بلکه باید توسعه عمودی را با رهگذر کردن از مسیر عملی کشاورزی، - دنبال کنیم.

  مجتبی دهقان پور چهارشنبه 29 دی در حاشیه بازدید معاون وزیر علوم از شرکت ها و کارگاه های برتر پارک علم و فناوری فارس بیان کرد: یکی از رویکردهایی که در روز معارفه خود بر آن تاکید کردم افزایش نفوذ علم در کشاورزی بود تا بتوانیم با مشارکت پیش قراولان این عرصه را عملیاتی کنیم.

او افزود: کشاورزی فارس دارای پتانسیل ها و قابلیت های بسیاری است و هم اینک این استان در حوزه تولیدات باغی مقام اول کشور، در حوزه زراعی رتبه دوم و در حوزه دام و طیور رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین فارس مقام دوم در تامین امنیت غذایی کشور را دارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: به طبع نقش برجسته این استان و ارتباطی که با پارک علم و فناوری استان خواهیم داشت رویکرد مدیریت مطلوب تری را در این حوزه دنبال خواهیم کرد، چرا که آنچه که می تواند به کشاورزی در شرایط فعلی که با تنگناها و تغییر اقلیمی مواجه هستیم، علمی کردن کشاورزی و دانش بنیان کردن کشاورزی است.

دهقان پور خاطرنشان کرد: بهره وری کشاورزی یکی از پارادیم های اصلی این حوزه است و لذا دانش بنیان کردن کشاورزی باید در راستای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان با توسعه افقی به دنبال تحول بود

نمی توان با توسعه افقی به دنبال تحول بود