مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:352022-01-19سياسي

وجود 1080 کانون اساتید دانشگاه ها در کشور


1080 کانون اساتید دانشگاه ها و بیش از 53 هزار به عنوان بسیجی در سراسر کشور در این کانون ها ثبت نام کرده اند؛ اندیشکده؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در مراسم معارفه صیدمهدی ویسه رییس سازمان بسیج اساتید استان ایلام با بیان اینکه امروز روز غزه نامگزاری شده است گفت: اسراییل تصمیم گرفت به غزه هجوم آورد و آن را از پای درآورد؛ غزه روزگاری یادآور مظلومیت بود اما اکنون مصداق تحول هست.

وی افزود: شهید سلیمانی توسط مجاهدین فلسطینی به شهید قدس معروف است چرا که دارای جامعیت رفتاری و اخلاقی است؛ هوش، دانایی، علم ولایی و دغدغه مند بودن از ویژگی های این شهید بود ما بایستی در دانشگاه ها مکتب شهید سلیمانی را آموزش ببینیم.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: روحیه جهادی شهید سلیمانی را بایستی مدنظر قرار دهیم چرا که در واقع در همه صحنه ها ویژگی خستگی ناپذیر وی برای موفقیت در خیلی از اموری که شاید امید به موفقیت در آنها نبود، مشهود بود ما باید همچون شهید سلیمانی در مسیرش قدم برداریم.

وی ادامه داد: ما باید رویکرد انقلابی و رویکرد جهادی در مسئله و صحنه علمی و فرهنگی کشور در دستور کار باشد؛ مقام معظم رهبری می فرمایند جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کشور را سامان ببخشیم و باید در همه بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1080 کانون اساتید دانشگاه ها در کشور

وجود 1080 کانون اساتید دانشگاه ها در کشور