مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:052022-01-19سياسي

برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با صنایع خودرو توسط سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف


با هدف ایجاد و هم افزایی همکاری های آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین برای ارائه خدمات آموزشی به صنایع مختلف، تفاهم نامه ای بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و شرکت نگارخودرو به امضا رسید.

- با هدف ایجاد و هم افزایی همکاری های آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین برای ارائه خدمات آموزشی به صنایع مختلف، تفاهم نامه ای بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و شرکت نگارخودرو به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با امضاء تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی با شرکت نگار خودرو، این شرکت تجهیزات مربوط به دوره های آموزشی در حوزه ECU خودرو را به صورت رایگان به معاونت آموزش سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف اهداء کرد.

بر اساس این تفاهم نامه که به امضاء دکتر علیرضا آخوندی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت نگارخودرو رسیده است، این دو مجموعه در زمینه برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با صنایع خودرو مطابق ضوابط جهاددانشگاهی، تدوین دوره های آموزشی و تبادل اساتید دوره های آموزشی در حوزه خودرو همکاری می کنند.

همکاری در برگزاری سمینار ها و کارگاه های یک روزه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و همکاری در اطلاع رسانی و اعلام ظرفیت ها و توانمندی های طرفین به جامعه، سازمانها و صنایع مرتبط از دیگر مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با صنایع خودرو توسط سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با صنایع خودرو توسط سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف