مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:452022-01-19اقتصادي

برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار


برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار استان است.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق اصناف زنجان گفت: برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار استان است.

سیدمحمود موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه به وسعت ایران ، اظهار کرد: اتاق اصناف ایران، طی اطلاعیه ای اعلام کرده که دومین جشنواره فروش فوق العاده نوروزی با عنوان نمایشگاهی به وسعت ایران با حمایت وزارت صمت و با محوریت اتاق های اصناف سراسر کشور و اتحادیه های صنفی از اول بهمن 1400 تا 20 فروردین 1401 برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه غیرتجمعی، ناقض برگزاری نمایشگاه های تجمعی نبوده و برگزاری آن در استان منوط به تایید و کسب اجازه از ستاد تنظیم بازار استان زنجان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در بهمن ماه و نمایشگاه بهاره پیش از نوروز در زنجان برنامه ریزی شده است، ادامه داد: در صورت برگزاری این طرح، فاکتورها توسط اتحادیه مربوطه بررسی و در در صورت تایید قیمت های فروش فوق العاده، با بنرهای متحدالشکلی این مهم به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

رییس اتاق اصناف استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه تورم بخش پوشاک در زنجان نسبت به میانگین بالا است، برگزاری نمایشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار

برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در زنجان منوط به اجازه ستاد تنظیم بازار