مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:352022-01-19سياسي

هیچ تغییری در ساختار دارالقرآن الکریم مطرح نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از سازمان دارالقرآن الکریم حجت الاسلام روح الله حریزاوی در نشست مجازی معاونان و مدیران سازمان دارالقرآن الکریم با روسای ادارات امور قرآنی استان ها گفت: - قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با رد شایعات مطرح شده درباره تقلیل جایگاه سازمان دارالقرآن الکریم گفت: هیچ تغییری در ساختار و نحوه فعالیت های سازمان دارالقرآن الکریم در سازمان تبلیغات اسلامی مطرح نیست و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از سازمان دارالقرآن الکریم حجت الاسلام روح الله حریزاوی در نشست مجازی معاونان و مدیران سازمان دارالقرآن الکریم با روسای ادارات امور قرآنی استان ها گفت: مطالبات قرآنی در حوزه های مختلف بسیار است و این مطالبات بیانگر آن است که ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که بتوانیم آن ها را در جامعه به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به آیه دوم سوره جمعه از ضرورت عملی کردن مفاهیم آیات الهی سخن گفت و افزود: مراحل مقدماتی عملیات رمضان آغاز شده است و هم اکنون در حال انتخاب شعار مناسب، گزینش اساتید، تهیه محتوای آموزشی و تدوین آیین نامه های مربوطه هستیم.

حریزاوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مهمترین دستگاه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: به فرموده مقام معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تغییری در ساختار دارالقرآن الکریم مطرح نیست

هیچ تغییری در ساختار دارالقرآن الکریم مطرح نیست