مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:102022-01-19سياسي

انقلاب اسلامی نسخه ای برای معالجه انسان امروزی است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی نسخه ای برای معالجه انسان امروزی است اما موانعی وجود دارد که مهم ترین آن بیماری های نفسانی است.

- حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز چهارشنبه 29 دی در دیدار مسوولان کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی افزود: نسخه قانون اساسی این انقلاب دوای درد بشر است و شهید نواب صفوی و یارانش که در سالروز شهادتشان هستیم برای درهم شکستن خفقان و استبداد خون خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند تا درخت انقلاب پربارتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: قتل عام ملت ها، ویرانی شهرها، سوزاندن خانه ها، ناپدید شدن ده ها هزار کودک پناهنده با وجود سازمان ملل و شورای امنیتشان همه در مقابل این انقلاب و نسخه درمانی آن است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: آنچه در اجرا و عمل مناسب با این امنیت است اقتضا در عمل انقلابی و ایمان قوی است که دنیا آماده است در عین حالی که مفاسد تلخ زیاد است اما این مفاسد خود یک ثمره دارد و آن نفرت مردم این ملت ها از دول غربی و استکباری است.

وی بیان کرد: دهه انقلاب مخصوصا روز بیست و یکم خیلی خاطرات عجیبی دارد، بعد از شکل گیری جنگ جهانی دوم به دلیل بی غیرتی و نوکر معابی برخی ها با اینکه ایران وارد جنگ نشد اما بی عرضگی باعث شد که ورود متفقین هزینه های عظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی نسخه ای برای معالجه انسان امروزی است

انقلاب اسلامی نسخه ای برای معالجه انسان امروزی است