مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:052022-01-19سياسي

هدف گذاری اصلی در خراسان جنوبی دیپلماسی مرزی است


هدف گذاری ما در استان در حوزه اقتصادی و تجارت خارجی، توجه به دو موضوع دیپلماسی مرزی با استفاده از ظرفیت چهار بازارچه مرزی استان به ویژه ماهیرود و بسنده نکردن به کشور افغانستان است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف گذاری ما در استان در حوزه اقتصادی و تجارت خارجی، توجه به دو موضوع دیپلماسی مرزی با استفاده از ظرفیت چهار بازارچه مرزی استان به ویژه ماهیرود و بسنده نکردن به کشور افغانستان است.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه 29 دی در دیدار مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همراه بود، افزود: ما نباید فقط به افغانستان اکتفا کنیم بلکه باید در مبادلات مرزی تمامی کشورهای حوزه دریای خزر و همسایه های غربی از جمله پاکستان، ازبکستان، عراق، قزاقستان، عمان و گرجستان را هم مدنظر داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی بیان کرد: به منظور شتاب بخشیدن به روند توسعه استان، نباید فرصت ارتباطات خارجی را از دست بدهیم و با توجه به شرایط حاکم بر کشور، باید فعال تر از گذشته برای توسعه روابط خارجی مان گام برداریم.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی ایران درخصوص برپایی نمایشگاه های مختلف در اقصی نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری اصلی در خراسان جنوبی دیپلماسی مرزی است

هدف گذاری اصلی در خراسان جنوبی دیپلماسی مرزی است