مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:002022-01-19سياسي

ضرورت استقبال ویژه از نوروز 1401 و قرن جدید شمسی


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم تلاش ویژه برای استقبال از نوروز سال 1401 با توجه به آغاز صده جدید در کشور تاکید کرد.

- علی اصغر شالبافیان حسین آبادی، با حضور ویدئو کنفرانسی در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان شمالی که 29 دی ماه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های موجود، انتظار داریم استان های کشور برنامه مناسبی برای ورود به قرن جدید تدارک ببینند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرهنگ غنی خراسان شمالی، تنوع اقوام و اشتراکات آن ها انتظار می رود برنامه متنوعی توسط مسئولان این استان برای استقبال از نوروز 1401 و قرن جدید تدارک دیده شود.

وی همچنین از افزایش سفرها طی بهمن ماه امسال تا پایان عید نوروز 1401 خبر داد و گفت: با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی از دو سال گذشته تا کنون در کنار مناسبت های مذهبیِ در پیش رو و چندین تعطیلی رسمی، انتظار می رود با استقبال بالای مردم از تعطیلات و افزایش قابل ملاحظه سفرها روبه رو باشیم.

هماهنگی استانداران در خصوص موضوعات مشابه معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم هماهنگی استانداران در خصوص موضوعات مشابه تامید کرد و گفت: به عنوان مثال، استانداران خطه خراسان می توانند در حوزه های خدمات جاده ای و امدادرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استقبال ویژه از نوروز 1401 و قرن جدید شمسی

ضرورت استقبال ویژه از نوروز 1401 و قرن جدید شمسی