مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:502022-01-19پزشكي

تجهیز بیمارستان محلی شبانکاره/ دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی نصب می شود


امروز در بیمارستان محلی شهدا شبانکاره شاهد نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دستگاه سونوگرافی رنگی با تجهیزات هتلینگ با ارزش ریالی 70 میلیارد ریال که از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان خریداری شده است خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، بیمارستان محلی شهدای شبانکاره سال گذشته با اعتبار 80 میلیارد ریال با حضور قائم مقام وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید اما مردم این بخش معتقد بودند افتتاح این مرکز درمانی ناقص انجام شده است و تجهیزات آن و خدمات ارائه شده هیچ گونه تحولی پیدا نکرده ند.

  بخشدار شبانکاره که در هفته های گذشته از این مرکز بازدید داشت در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پروژه هایی که به طور شتابزده افتتاح می شود باعث نارضایتی مردم خواهد شد و در ادامه به اعتماد مردم عزیز آسیب وارد خواهد کرد.

  سجاد خادمی ادامه داد: عدم تجهیز این بیمارستان باعث نارضایتی مردم شده بود و پیگیری هایی از راه های مختلفی در همین راستا صورت گرفته است و خبرهای خوشی برای مردم بخش شبانکاره و بخش های همجوار داریم.

  وی تصریح کرد: امروز در بیمارستان محلی شهدا شبانکاره شاهد نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دستگاه سونوگرافی رنگی با تجهیزات هتلینگ با ارزش ریالی 70 میلیارد ریال که از محل اعتبارات وزارت بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان محلی شبانکاره/ دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی نصب می شود

تجهیز بیمارستان محلی شبانکاره/ دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی نصب می شود