مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:402022-01-19اجتماعي

مستندسازی املاک دولتی دفاع از بیت المال است


مدیرکل ثبت فارس با توجه به وجود 8 هزار فقره املاک تملکی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان، مستند سازی و صدور اسناد مالکیت این املاک گامی ارزشمند در راستای دفاع از بیت المال محسوب می شود.

- سید مهدی هاشمی چهارشنبه 29 دی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار تعامل مطلوب ادارات آموزش و پرورش فارس با ادارات ثبتی استان در راستای مستند سازی این املاک و اراضی را خواستار شد.

مدیرکل ثبت فارس ضمن تشریح اهداف مقرر در قانون جامع حد نگار و اولویت های مد نظر این قانون، پیشبرد اهداف تحولی سازمان ثبت و نیل به اهداف مقرر در سند تحول قضایی را مستلزم مستند سازی مالکیت ها عنوان کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: همانگونه که ادارات ثبتی این استان با جدیت مبحث مستند سازی و صدور اسناد مالکیت ادارات و سازمان های دولتی را در دستور کار داشته اند، بر همین اساس آمادگی داریم در صورت ارائه نقشه گ های مبتنی بر استانداردهای کاداستر و دیگر مستندات لازم نسبت به صدور اسناد مالکیت املاک و اراضی تملکی اداره آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام دهیم.

همچنین در این جلسه مقرر شد به منظور پیگیری امور مرتبط با مستند سازی و صدور اسناد مالکیت اداره کل آموزش و پرورش فارس، توسط این اداره کل نسبت به تعیین رابطین حقوقی برای ادارات تابعه در سطح استان، تعامل با ادارات ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی املاک دولتی دفاع از بیت المال است

مستندسازی املاک دولتی دفاع از بیت المال است