مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:352022-01-19اقتصادي

صدور بیش از 7 هزار کارت سلامت برای رانندگان در سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 7 هزار و 453 کارت سلامت در 9 ماهه سال جاری برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان صادر شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 7 هزار و 453 کارت سلامت در 9 ماهه سال جاری برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان صادر شد.

تیمور باقری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 4 مرکز تخصصی طب کار زیر نظر این اداره کل جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری مشغول به فعالیت هستند که در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به الزامی بودن داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه ای در بخش حمل و نقل جاده ای، اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط دریافت کارت مذکور محسوب می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت نیز 500 فقره کارت هوشمند رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 7 هزار کارت سلامت برای رانندگان در سیستان و بلوچستان

صدور بیش از 7 هزار کارت سلامت برای رانندگان در سیستان و بلوچستان