مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:302022-01-19اقتصادي

سهم حوزه پژوهش توسط همه دستگاه های اجرایی اختصاص یابد


معاون تملک دارایی های سرمایه ای امور استان های سازمان برنامه و بودجه گفت: دستگاه های اجرایی یک درصد سهم پژوهشی را به امر پژوهش اختصاص دهند.

- ، نوربخش عسکری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع آبزیان دریایی جهاد دانشگاهی اظهار داشت: نیروی انسانی نخبه و توانمند یکی از مهمترین ویژگی ها در جهاد دانشگاهی است که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

وی با اشاره به انجام پژوهش های کاربردی توسط جهاد دانشگاه خاطرنشان کرد: به منظور اجرای پژوهش های مسئله محور و دریافت راهکارهای مناسب، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها را ترغیب کرده ایم که پروژه های پژوهشی را به جهاد دانشگاهی واگذار کنند.

معاون تملک دارایی های سرمایه ای امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور یکی از مسائل مهم مطرح شده را موضوع نهاده های دامی عنوان کرد و افزود: جهاد دانشگاهی بوشهر باید در خصوص پرورش ماهی در قفس که وابستگی به تأمین بچه ماهی دارد باید کمک کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید یک درصد از اعتبارات را به حوزه پژوهش اختصاص دهند اضافه کرد: دستگاه های اجرایی سهم پژوهشی را احصا کرده و پس از طی مراحل قانونی به امر پژوهش اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم حوزه پژوهش توسط همه دستگاه های اجرایی اختصاص یابد

سهم حوزه پژوهش توسط همه دستگاه های اجرایی اختصاص یابد