مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:252022-01-19اجتماعي

ورود خودروهای سنگین به بجنورد ممنوع شود


ورود خودروها و وسایل نقلیه سنگین به بجنورد مرکز خراسان شمالی در عید نوروز پیش رو ممنوع شود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ورود خودروها و وسایل نقلیه سنگین به بجنورد مرکز خراسان شمالی در عید نوروز پیش رو ممنوع شود.

محمدرضا حسین نژاد در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان شمالی که 29 دی ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای کاهش ترافیک شهری در بجنورد طی نوروز، اقدامات لازم برای عدم ورود خودروهای سنگین درون شهر انجام شود.

وی افزود: این اقدام در کنار کاهش ترافیک شهر بجنورد، سبب رفاه حال شهروندان و مسافران نیز می شود و کاهش حوادث ترافیکی را نیز به دنبال دارد.

استاندار ادامه داد: بدین منظور، نصب تابلوها و رفع نواقص پل و کنارگذر بجنورد با سرعت بیشتری انجام گیرد تا امکان تردد وسایل نقلیه بدون هیچ مشکلی امکان پذیر باشد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه طی نوروز 1401 با افزایش سفرهای مسافران روبه رو خواهیم بود، تاکید کرد: این مناسبت نباید سبب عادی انگاری در خصوص شیوع سویه جدید کرونا شود، لذا مسئولان مربوطه به این موضوع نیز توجه لازم داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: طی نوروز 1400 با افزایش 120 درصدی عبور مسافران از استان رو به رو بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروهای سنگین به بجنورد ممنوع شود

ورود خودروهای سنگین به بجنورد ممنوع شود