مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:152022-01-19سياسي

سفر رییسی به مسکو، ستون های روابط ایران-روسیه را تقویت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییس جمهوری ایران بنا به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، - کارشناسان روس، سفر دو روزه رییس جمهوری اسلامی ایران به مسکو را که قرار است از امروز(چهارشنبه) آغاز شود، نقطه عطفی در توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه ایران و روسیه و تقویت ستون های روابط دو کشور توصیف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییس جمهوری ایران بنا به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، امروز عازم روسیه خواهد شد.

به گفته کارشناسان روس سفر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به روسیه ستون های روابط تهران - مسکو را تقویت کرده و در آینده ای نه چندان دور نقطه ای روشن در روابط دو جانبه رقم خواهد زد.

- الکساندر پالیشوک استاد دانشگاه دولتی روسیه و شرق شناس برجسته روس می گوید سفر ابراهیم رییسی به روسیه که برای اواسط ماه جاری میلادی برنامه ریزی شده است، به روند توسعه روابط مسکو و تهران سرعت می بخشد.

پالیشوک که رییس انجمن دوستی ایران و روسیه است در گفتگو با خبرنگار ایرنا در مسکو گفت: همکاری های ایران و روسیه در سال های اخیر همواره روند مثبتی داشته است و دو کشور در مسیر نزدیکی روابط و همکاری با یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییسی به مسکو، ستون های روابط ایران-روسیه را تقویت می کند

سفر رییسی به مسکو، ستون های روابط ایران-روسیه را تقویت می کند