مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:002022-01-19اجتماعي

8 ماه حبس تعزیری برای متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بهارستان از محکومیت 8 ماهه برای متصدی یک کارگاه آلاینده کشش لوله های صنعتی در این شهرستان خبر داد.

- ، محمد علی جودکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفظ محیط زیست از مواردی است که یک وظیفه عمومی و فردی محسوب می شود اظهار داشت: یک کارگاه کشش لوله های صنعتی که با فعالیت خود تهدید علیه سلامت عمومی و آلودگی آب و خاک را فراهم آورده بود با پیگیری های این اداره از طریق مراجع قضایی شهرستان به 8 ماه حبس تعزیری محکوم شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بهارستان افزود: واحد مذکور بدون رعایت الزامات زیست محیطی و با فعالیت غیر اصولی خود از طریق تخلیه پساب تصفیه نشده به محیط موجب آلودگی سفره آب های زیرزمینی شده است.

وی در ادامه عنوان داشت: این واحد صنعتی پس از بی توجهی به صدور اخطاریه های متعدد این اداره مسئول واحد خاطی را به جرم اقدام علیه بهداشت عمومی و آلایندگی محیط زیست به دادسرا معرفی کرد.

جودکی عنوان داشت: در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری شهرستان بهارستان، به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی متهم از حیث ارتکاب جرم تهدید علیه بهداشت عمومی به 8 ماه حبس تعزیری محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 ماه حبس تعزیری برای متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان

8 ماه حبس تعزیری برای متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان