مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:302022-01-19حوادث

سیاوش؛ قهرمان سیل کنارک هلال احمری شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از عضویت سیاوش سراوانی در جمعیت هلال احمر به عنوان عضو جوان داوطلب خبر داد و گفت: سیاوش نوجوان 9 ساله کنارکی از اولین ساعات وقوع سیل در شهرستان کنارک در کنار پدرش به کمک مردم این شهر شتافت و در تخلیه آب .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از عضویت سیاوش سراوانی در جمعیت هلال احمر به عنوان عضو جوان داوطلب خبر داد و گفت: سیاوش نوجوان 9 ساله کنارکی از اولین ساعات وقوع سیل در شهرستان کنارک در کنار پدرش به کمک مردم این شهر شتافت و در تخلیه آب منازل شهروندان کمک می کرد که این کار نشانه روحیه نوعدوستی این نوجوان است.

علیرضا میربهاءالدین در گفت وگو با ایسنا افزود: در کنار گروه های جهادی و مردمی که به کمک سیل زدگان کنارک شنافتند سیاوش 9 ساله نیز به همراه پدرش به مناطقی که دچار آبگرفتگی شده بودند می رفت و در تخلیه آب منازل همکاری می کرد که در این مدت خانه های زیادی را از سیل نجات داد.

میر بهاءالدین ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر براساس فرهنگ بشردوستی و کمک رسانی پایه گذاری شده است، تصمیم گرفته شد تا از اقدامات این مرد جوان تقدیر کرده و با عضویت او در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نسبت به افزایش انگیزه و روحیه اش در امر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاوش؛ قهرمان سیل کنارک هلال احمری شد

سیاوش؛ قهرمان سیل کنارک هلال احمری شد