مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:252022-01-19سياسي

اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان خوسف از اولویت هاست


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس بر پیگیری مصوبات سفرهای مسئولان به شهرستان خوسف تاکید کرد و گفت: اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان در اولویت پیگیری ها باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس بر پیگیری مصوبات سفرهای مسئولان به شهرستان خوسف تاکید کرد و گفت: اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان در اولویت پیگیری ها باشد.

حسین خسروی، شب گذشته 28 دی در جلسه برنامه ریزی برای اولین سفر استاندار به شهرستان خوسف خطاب به فرماندار و مسئولان این شهرستان گفت: در مرحله اول برنامه ریزی کنید تا از سفر به نحو احسن استفاده شود و زمان را تنظیم کنید تا استاندار بتوانند از تمام روستاها و مناطق شهرستان بازدید داشته باشند و درخواست ها و مشکلات اولویت بندی شده و بر اساس اولویت مردمی و منابع دولت مطرح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مسئولان شهرستان با مدیریت فرماندار تمام مشکلات را احصا کنند و در انتها این موارد در قالب 4 یا 5 مشکل اساسی که به نفع مردم و عمومی تر باشد در اختیار استاندار قرار گیرد ولی آنگونه هم نباشد که اعتبارات همگی به یک اداره و برای یک موضوع در نظر گرفته شود و مابقی مسائل بر زمین بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان خوسف از اولویت هاست

اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان خوسف از اولویت هاست