مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 07:452022-01-19اجتماعي

مدیریت بحران: گول هوای فریبنده جمعه را نخورید/ احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات


در شهر چندان خبری از سرما نیست اما در ارتفاعات وزش باد شدید و سوزناک پیش بینی می شود و از کوهنوردان خواهشمندیم که در این روز به کوهنوردی نروند تا حادثه تلخ سال گذشته تکرار نشود.

- در شهر چندان خبری از سرما نیست اما در ارتفاعات وزش باد شدید و سوزناک پیش بینی می شود و از کوهنوردان خواهشمندیم که در این روز به کوهنوردی نروند تا حادثه تلخ سال گذشته تکرار نشود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: امروز (29دی ماه) بارش شدید نخواهیم داشت و فقط در هرمزگان و جنوب کرمان و سیستان بلوچستان شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود و پنجشنبه(30دی ماه) در غرب و شمال غرب کشور و همچنین استان های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده برف پیش بینی می شود همچنین در استان های ایلام، لرستان،چهارمحال و بختیاری،کرمانشاه،کردستان،آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان،مازندران همچنین در استان های زنجان، مرکزی و همدان و ارتفاعات و دامنه های استان تهران والبرز و قزوین بارش برف دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: در روز جمعه (اول بهمن ماه) برای استان های خوزستان و مازندران به ویژه در ارتفاعات و دامنه بارش سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران: گول هوای فریبنده جمعه را نخورید/ احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات

مدیریت بحران: گول هوای فریبنده جمعه را نخورید/ احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات