مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:452022-01-18حوادث

خرید و فروش مواد مخدر با لوازم سرقتی!


نیروهای پلیس مشهد در یک عملیات ضربتی، تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر را به دام انداختند که باندهای دزدان معتاد را هدایت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته با بیان این مطلب گفت: در پی اعلام نارضایتی شهروندان درباره قاچاقچیانی که دزدان معتاد را با خرید لوازم سرقتی، وادار به دستبرد به اموال مردم می کنند، طرح ویژه ای توسط نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان مشهد به اجرا درآمد.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: با جمع آوری گزارش های مردمی، بررسی های اطلاعاتی غیرمحسوس در مکان های اعلامی و به ویژه اطراف بوستان شکوفه در انتهای خیابان وحید 21 آغاز شد و گروه مشترکی از نیروهای انتظامی با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ علی عبدی (رییس کلانتری میرزا کوچک خان) خلافکاران شناسایی شده را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند و به تحقیقات پلیسی ادامه دادند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: بررسی های مذکور بیانگر آن بود که تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر در این منطقه، سرکردگی باندهای سرقت را نیز به عهده دارند و اموال سرقتی را به بهای ناچیزی در قبال فروش مواد مخدر از سارقان معتاد، خریداری می کنند.

به همین دلیل عملیات برای شناسایی سارقان، مدتی به تاخیر افتاد تا این که نیروهای کلانتری با هماهنگی مقام قضایی همه ابعاد و زوایای این ماجرای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش مواد مخدر با لوازم سرقتی!

خرید و فروش مواد مخدر با لوازم سرقتی!