مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:452022-01-18بين الملل

روزنامه آمریکایی: یمنی ها می توانند به اهدافی تا 1600 کیلومتر حمله کنند


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به افزایش قابلیت تهاجمی جنبش انصارالله یمن نوشت که یمنی ها در حال حاضر می توانند به اهدافی در فاصله 1600 کیلومتری حمله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تحقیقات اولیه ای که امارات متحده عربی انجام داده، اظهارات دوشنبه شب مقام های جنبش انصارالله را تایید می کند که طی آن اعلام شده بود اهدافی در داخل ابوظبی با استفاده از پهپادها، موشک های کروه و موشک های بالستیک هدف قرار گرفته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال ، جنبش انصارالله یمن با استفاده از سلاح های ترکیبی اهدافی را نیز در عمق خاک سعودی ها هدف قرار داده اند اگر چه مقام های سعودی مدعی شده اند که 9 پهپادی که توسط جنبش انصارالله به سوی اهدافی در داخل عربستان سعودی در حال پرواز بوده را سرنگون کرده اند.

این روزنامه آمریکایی در ادامه گزارش خود نوشت: حوثی ها طی سال های اخیر قابلیت خود برای حمله به اهدافی تا 1000 مایل (1600 کیلومتر) را با دقت حدودی بهبود بخشیده اند .

وال استریت ژورنال اضافه کرد: زمانی که حوثی ها کنترل صنعا، پایتخت یمن را در سال 2014 در دست گرفتند، قابلیت های نظامی متعارفی نظیر تسلیحات سبک، راک انداز و خمپاره انداز داشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه آمریکایی: یمنی ها می توانند به اهدافی تا 1600 کیلومتر حمله کنند

روزنامه آمریکایی: یمنی ها می توانند به اهدافی تا 1600 کیلومتر حمله کنند