مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:402022-01-18اقتصادي

آمادگی شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی برای توزیع 1800 تن میوه شب عید


مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، 1200 تن پرتقال و میزان 600 تن سیب درختی برای ذخیرسازی میوه شب عید در استان در نظر گرفته شده که با اعلام سازمان مرکزی عملیات خرید و ذخیره سازی انجام خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، 1200 تن پرتقال و میزان 600 تن سیب درختی برای ذخیرسازی میوه شب عید در استان در نظر گرفته شده که با اعلام سازمان مرکزی عملیات خرید و ذخیره سازی انجام خواهد شد.

ایرج ناصری مقدم اظهار کرد: اتحادیه تعاونی روستایی خراسان رضوی هماهنگ کننده و مباشر اصلی خرید و ذخیره سازی میوه پایان سال در خراسان رضوی است و بر اساس هماهنگی های انجام شده سه سردخانه در استان برای ذخیره سازی میوه پایان سال در نظر گرفته شده است.

کلیه شهرستان های استان باید آمادگی لازم جهت ایجاد مراکز توزیع میوه پایان سال را داشته باشند.

وی افزود: با 2 سردخانه در مشهد و یک سردخانه در شهرستان نیشابور قرارداد منعقد شده و این سردخانه ها آمادگی جهت ذخیره میوه پایان سال را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی تعاون روستایی استان ناصری مقدم تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده میزان 1200 تن پرتقال که از این میزان 800 تن پرتقال تامسون و 400 تن پرتقال والنسیا است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی برای توزیع 1800 تن میوه شب عید

آمادگی شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی برای توزیع 1800 تن میوه شب عید