مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:202022-01-18سياسي

آمادگی پژوهشگاه قوه قضاییه برای پاسخ به هجمه های حقوق بشری


با توجه به همجه های حقوق بشری غرب به ایران در قالب گزارش های حقوق بشری مختلف، پژوهشگاه قوه قضاییه در همکاری با این ستاد برای پاسخ علمی به هجمه ها آمادگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی هادی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر که ظهر امروز (سه شنبه) 28 دی برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حداقل در سه سال گذشته در دیداری که مسئولان عالی قضایی با معظم له داشته اند همواره بر نقش جدی و فعال دستگاه قضایی در قضایای بین المللی تأکید کرده اند.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه افزود: به نظر می رسد یکی از لازمه های عمل به این تأکید و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایفای نقش فعال در قضایای بین المللی از سوی دستگاه قضایی، می تواند تفاهم و همکاری معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر به عنوان مرکز ثقل و محور ارتباطات بین المللی دستگاه قضایی با پژوهشگاه قوه قضاییه به عنوان مرکز ثقل و محور فعالیت های علمی و پژوهشی در مجموعه ی سیستم قضایی باشد.

هادی با بیان اینکه انتظار می رود با برقراری این تفاهم و همکاری، قوه قضاییه در قضایا و مسائل بین المللی نقش فعال و پررنگی نسبت به گذشته داشته باشد افزود: بنابراین یکی از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پژوهشگاه قوه قضاییه برای پاسخ به هجمه های حقوق بشری

آمادگی پژوهشگاه قوه قضاییه برای پاسخ به هجمه های حقوق بشری