مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:102022-01-18سياسي

شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در لرستان است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در جهت توسعه زیرساخت ها و برآوردن نیازهای آموزش و پرورش در سطوح ملی، - ایسنا/لرستان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در جهت توسعه زیرساخت ها و برآوردن نیازهای آموزش و پرورش در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تلقی می شود.

دکتر بهرام ستاری دستنایی در حاشیه جلسه آموزش و پرورش لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت دستگاه تعلیم و تربیت رسالتی بزرگ و مهم در راستای توسعه نیروی انسانی و ساختن انسان است.

وی با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش به عنوان نهادی مردمی در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفته برای پاسخگویی به نیازهای این دستگاه و تسهیل به کمک هایی که ضرورت دارد آموزش و پرورش برای توسعه نیروی انسانی به انجام برساند، تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در جهت توسعه زیرساخت ها و برآوردن نیازهای آموزش و پرورش در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تلقی می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش در استان به لحاظ اینکه ریاست آن برعهده استاندار و نماینده ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در لرستان است

شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در لرستان است