مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:002022-01-18اجتماعي

تعطیلی تمام مدارس استان کردستان فردا چهارشنبه


تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی استان کردستان در سطح شهر و روستا فردا چهارشنبه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل و آموزش دانش آموزان در بستر شبکه «شاد» انجام می شود.

- تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی استان کردستان در سطح شهر و روستا فردا چهارشنبه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل و آموزش دانش آموزان در بستر شبکه شاد انجام می شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: بر اساس تصمیم ستاد بحران تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی در مناطق شهری و روستایی تعطیل است.

علیرضا منتشلو عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این تصمیم با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف استان، برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی گرفته شده است.

وی افزود: بر این اساس تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی استان کردستان در سطح شهر و روستا فردا چهارشنبه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل و آموزش دانش آموزان در بستر شبکه شاد انجام می شود.

براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران به غیر از دستگاه های خدمات رسان، امدادی و درمانی تمام ادارات استان روز سه شنبه 28 دیماه تعطیل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمام مدارس استان کردستان فردا چهارشنبه

تعطیلی تمام مدارس استان کردستان فردا چهارشنبه