مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:252022-01-18اقتصادي

توسعه صادرات به بازارهای بزرگ منطقه از رهگذر گسترش مناسبات با کشورهای همسایه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در ادامه رایزنی های مسئولان ارشد استان با سفرا و سرکنسول های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با سفیر ایران در ایروان، راهکارهای توسعه صادرات و دستیابی به بازارهای منطقه را بررسی کرد.

عابدین خرّم در این ارتباط تصویری، با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم برای توسعه روابط با کشورهای منطقه و همسایه، گفت: سفرای ایران در کشورهای همسایه نقش مهمی در افزایش مراودات و ارتباطات اقتصادی، فرهنگی و گردشگری ایفا می کنند.

  وی با تأکید بر نقش برجسته استان آذربایجان شرقی در توسعه مناسبات با کشورهای همسایه شمال غرب کشور، اظهار داشت: این کشورها دروازه دسترسی ایران به بازار بزرگ اوراسیا هستند و با توجه به توانمندی واحدهای تولیدی استان، امکان صادرات به بازارهای منطقه از طریق این کشورها را داریم.

  استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی در توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه، بر اهتمام اتاق بازرگانی تبریز برای جلب مشارکت سرمایه گذاران خارجی و همکاری در پروژه های مشترک با بخش خصوصی کشورهای همسایه تأکید کرد.

  سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی برای توسعه روابط با کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات به بازارهای بزرگ منطقه از رهگذر گسترش مناسبات با کشورهای همسایه

توسعه صادرات به بازارهای بزرگ منطقه از رهگذر گسترش مناسبات با کشورهای همسایه