مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:052022-01-18اجتماعي

وضعیت روستاهای سیل زده جنوب فارس پایدار است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از اعزام همه نیروهای امدادی و ماشین آلات راهسازی به مناطق جنوب فارس خبر داد و گفت: هم اکنون وضعیت در حالت پایدار قرار دارد.

- خلیل عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی امروز دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران فعال شده و به محض وقوع سیل ماشین آلات راه سازی و امدادی به روستای هرمود لارستان اعزام شدند.

وی افزود: علیرغم جمع شدن حجم وسیعی از آب و طغیان رودخانه آب ها به مناطق دیگر هدایت شده و نفوذ آب به حداقل رسید.

عبداللهی با اشاره به خرابی زمین های کشاورزی و زیر آب رفتن برخی از آنها و همچنین تلف شدن تعدادی از دام ها گفت: برخلاف هشدارهای لازم به جهت حفاظت از دام ها و هدایت انها به ارتفاعات، اما تعدادی از دام ها به زیر آب رفته و تلف شدند.

وی افزود: اقلام امدادی و اغذیه های مورد نیاز نیز به منطقه ارسال شده و راه های مسدود نیز بازگشایی شده است؛ لذا هم اکنون وضعیت استان پایدار بوده و امکانات مورد نیاز به اندازه کافی در منطقه وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای بروز مشکلات احتمالی در زمان بارندگی گفت: خوشبختانه در سیل هرمود شاهد تلفات جانی نبوده ایم و آب و برق نیز که مدتی قطع شده بود اکنون وصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت روستاهای سیل زده جنوب فارس پایدار است

وضعیت روستاهای سیل زده جنوب فارس پایدار است