مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:002022-01-18اقتصادي

بحران لیر بازار رمزارز را داغ کرد


اولین صرافی فیزیکی ارز دیجیتال ترکیه، NakitCoins، به مشتریان اجازه خرید یا فروش ارزهای دیجیتال را می دهد و مقررات جدید می تواند به ترک ها اجازه دهد تا معاملات خود را مستقیماً با لیر ترکیه انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، درست در نزدیکی خیابان استقلال، شلوغ ترین مسیر پیاده روی استانبول، هر از گاهی رهگذری می ایستد تا به صفحه نمایش قیمت ارزهای دیجیتال در پنجره NakitCoins نگاه کند.

تنها تعداد انگشت شماری از مردم وارد مغازه می شوند، اما صرافی آجری که به آنها امکان خرید یا فروش بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را می دهد، نمونه ای فیزیکی از این است که چگونه ریزش لیر باعث محبوبیت ارزهای دیجیتال مجازی در ترکیه شده است.

علاقه به کریپتو در میان ترک ها، مانند سایر نقاط جهان، طی سال ها افزایش یافته است.

اما بحران اقتصادی ترکیه میلیون ها نفر از اتباع ترکیه را وادار کرده است که پس انداز خود را در بیت کوین، اتریوم و سایر سکه ها سرمایه گذاری کنند.

این افراد ارزهای مجازی را به عنوان یک ذخیره بالقوه ارزش برای محافظت از پس انداز خود می بینند، زیرا افت ارزش 40 درصد لیر اعتماد سرمایه گذاران را از میان برده است.

جم یلماز، که NakitCoins را در سال 2018 تأسیس کرد و اکنون سه شعبه در این کشور افتتاح کرده است، گفت: اشتهای رو به رشد برای ارزهای دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران لیر بازار رمزارز را داغ کرد

بحران لیر بازار رمزارز را داغ کرد