مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:502022-01-18سياسي

داروخانه ها حاضر به عقد قرارداد با بنیاد شهید نیستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: به دلیل اینکه بیمه حدود دو ماه بعد هزینه نسخه ها را پرداخت می کند و قیمت دارو هر روز افزایش می یابد، - داروخانه ها حاضر به عقد قرارداد نیستند.

مسعود احمدنیا، امروز(سه شنبه، 28 دی ماه) در جمع جانبازان و ایثارگران شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس تاکنون تمام موضوعات مرتبط با جانبازان و ایثارگران را در سطح ملی پیگیری کرده است، اما خدماتی که دولت می خواهد به این قشر بدهد کافی نیست.

وقتی جانبازی شهید می شود به چه کسی خدمات بدهیم؟ هرچند در برابر خانواده این بزرگواران وظایفی داریم و باید به مطالبات جانبازان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: در سال های گذشته سه بار مناقصه برگزار کردیم، اما هیچ بیمه ای به دلیل کهولت سن جانبازان و تشدید بیماری های آنان حاضر به عقد قرارداد نشد و مجبور به استفاده از بیمه ای شدیم که مربوط به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه تحریم نعمت نیست و مصیبت است، گفت: علاوه بر اینکه از بیرون کشور تحریم بودیم از داخل کشور هم با سوء مدیریت ها دچار تحریم شده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه ها حاضر به عقد قرارداد با بنیاد شهید نیستند

داروخانه ها حاضر به عقد قرارداد با بنیاد شهید نیستند