مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:052022-01-18سياسي

دشمنان در صدد هویت تراشی و تاریخ سازی در آذربایجان هستند


استاد دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: جریانی قوی با محوریت لاوی صهیونیسم در کشور آذربایجان سعی می کند تا حرکت هویت تراشی و تاریخ سازی را در آذربایجان شکل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق رسولی عصر سه شنبه در همایش نقش هویت شیعی در همبستگی آذری های جهان در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: بعد از فروپاشی رژیم کمونیسم شوروی و استقلال جمهوری آذربایجان، جریان های سیاسی در داخل و کشورهای همسایه سعی کردند تا هویت تراشی ناپسند و تاریخ سازی جعلی را در دستور کار برای به انحراف کشیدن اندیشه های آرمانی مردم این کشور شکل دهند.

وی با انتقاد از نگاه ابزاری و سیاسی به مسائل دینی و ارزشی در جامعه تصریح کرد: متأسفانه در کشور ما نیز برخی جریان ها به جای بی طرفی افکار و اندیشه های دینی و فرهنگی، سعی می کنند با وابستگی به جریان های سیاسی مسیر را به انحراف بکشانند.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: بیشترین نقد در داخل و خارج از ایران به همین جریان های سیاسی مسلکی است که همه مبانی انسانی، علمی، فرهنگی و اعتقادی را نیز به محدوده سیاسی کشانده و سعی می کنند به نوعی به نفع جریان خاص حرکت ها و برنامه ریزی ها را تغییر و تفسیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در صدد هویت تراشی و تاریخ سازی در آذربایجان هستند

دشمنان در صدد هویت تراشی و تاریخ سازی در آذربایجان هستند