مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:002022-01-18سياسي

وزیر کشور: آسیب های اجتماعی کشور «وارداتی» است


وزیر کشور با بیان اینکه قبول داریم که در کشور، آسیب های اجتماعی داریم، اما همان هم «وارداتی» است گفت: وقتی در آموزش و پرورش قوی ایستادیم، آن وقت انسان های بصیری تربیت می شوند که در مقابل همه موج های تهاجم رسانه ای و همه سیاه نمایی هایی که دشمن می خواهد القا کند، - وزیر کشور با بیان اینکه قبول داریم که در کشور، آسیب های اجتماعی داریم، اما همان هم وارداتی است گفت: وقتی در آموزش و پرورش قوی ایستادیم، آن وقت انسان های بصیری تربیت می شوند که در مقابل همه موج های تهاجم رسانه ای و همه سیاه نمایی هایی که دشمن می خواهد القا کند، مقاومت می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در همایش بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش که در وزارت کشور برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: وقتی رهبری راجع به الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت سخن می گویند، مبتنی بر توسعه سرمایه انسانی است که هم مولد توسعه و هم محصول آن است.

وی افزود: نیروی انسانی هم ابتدا و هم انتها است، مسیر توسعه و الگوی پیشرفت از مسیر توسعه نیروی انسانی می گذرد و نمی توان بدون توجه به این مهم کشور را به اوج رساند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر نیروی انسانی مبنای رشد و توسعه است باید ببینیم کجا متولی است گفت: بعد از خانواده، مهمترین و گسترده ترین نهاد که متکفل توسعه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: آسیب های اجتماعی کشور «وارداتی» است

وزیر کشور: آسیب های اجتماعی کشور «وارداتی» است