مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:202022-01-18سياسي

کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید شهرستان گیلان غرب


دفتر حفظ آثار دفاع مقدسدر سپاه شهرستان گیلان غرب، کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید در شهرستان گیلان غرب را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سپاه شهرستان گیلان غرب کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید شهرستان گیلان غرب را از چهارم تا پنجم اسفند ماه در گیلان غرب برگزار می کند.

این کنگره با محورهای؛ شخصیت، اخلاق، منش، استعداد و خلاقیت ها و نبوغ سردار شهید صفر خوشروان در انجام مأموریت های نظامی و سازمانی، نقش فعالیت ها، رشادت ها و عملکرد شهدای گیلان غرب در مقاومت که این شهرستان دومین شهر مقاوم کشور نیز در هشت سال دفاع مقدس بوده است برگزار می شود.

در این کنگره، خاطرات رشادت ها و ایثارگری های شهید توسط همرزمان و نزدیکان وی بازگو و فرهنگ شهادت در جامعه و نقش آن در ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور، پرداخت به گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه، جایگاه و نقش روز مقاومت مردم گیلانغرب که چهارم مهرماه سال 59 است در اطلس دفاع مقدس و نقش بانوان گیلان غرب در دوران دفاع مقدس، بررسی می شود.

این جشنواره به شکل تخصصی و بدون محدودیت سنی برگزار شده و اقشار مختلف جامعه می توانند در این رویداد فرهنگی و علمی شرکت کنند و ارزیابی آثار در سه سطح انجام می شود؛ رزمندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید شهرستان گیلان غرب

کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و 750 شهید شهرستان گیلان غرب