مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:052022-01-18سياسي

مناطق سیل زده میناب ایمن سازی شود


بازرس کل هرمزگان به منظور بازدید و بررسی نحوه خدمت رسانی دستگاه های ذی ربط در مناطق سیل زده شرق استان، به شهرستان میناب سفر کرد.

- ، رضا مختاری در پی وقوع سیل و وضعیت بحرانی در شهرستان میناب به دنبال بارش های شدید از روزهای گذشته به منظور بررسی ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و نظارت بر روند امدادرسانی و رصد عملکرد دستگاه های خدمات رسان و امدادرسان در زمینه ارائه خدمات به مناطق سیل زده شرق استان، به شهرستان میناب سفر کرد و ضمن بازدید میدانی از سد استقلال میناب با حضور در میان مردم از نزدیک در جریان مشکلات و نیازمندی های آنها قرار گرفت.

بازرس کل استان هرمزگان در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان میناب با اشاره به مسئله ایمن سازی مناطق در معرض و آسیب دیده از سیل به خصوص روستاهای پایین دست و بالادست سدها و همچنین منازل قدیمی که باید در اولویت دستگاه های اجرایی ذی ربط باشد، اظهار داشت: وضعیت فوق العاده همچنان ادامه دارد و ضروری است دستگاه های خدمات رسان و سایر ارگان ها همچنان در کنار مردم باشند و خدمات لازم را ارائه و نیازهای ضروری آنها را فراهم آورند.

مختاری با اشاره به شدت بارندگی در مناطق شرق استان به ویژه شهرستان های رودان و میناب گفت: وسعت آب گرفتگی و جاری شدن سیلاب با سرریز شدن سد میناب در برخی مناطق شهری و روستایی به حدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق سیل زده میناب ایمن سازی شود

مناطق سیل زده میناب ایمن سازی شود