مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:002022-01-18اجتماعي

راه 231 روستا در قزوین مسدود شده است


از 482 روستای موجود در شهرستان قزوین، راه روستایی 231 روستا مسدود شده است که از آغاز بارش ها عوامل راهداری در محل مستقر و در حال بازگشایی مسیر هستند.

- ایسنا/قزوین فرماندار قزوین گفت: از 482 روستای موجود در شهرستان قزوین، راه روستایی 231 روستا مسدود شده است که از آغاز بارش ها عوامل راهداری در محل مستقر و در حال بازگشایی مسیر هستند.

محمد شفیعی با اعلام این خبر گفت: در پی بارش برف در روز گذشته 27 دی، از 482 روستای موجود در شهرستان قزوین، راه روستایی 231 روستا مسدود شده است که از آغاز بارش ها عوامل راهداری در محل مستقر و در حال بازگشایی مسیر هستند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود 85 الی 90 در صد راه های مسدود تا شامگاه امشب 28 دی بازگشایی و مابقی نیز تا صبح فردا بازگشایی خواهد شد.

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: به دلیل بارش سنگین در برخی مناطق، 2 مورد قطعی خطوط تلفن در بخش کوهین و یک مورد قطعی برق در بخش طارم گزارش شد که با پیگیری های صورت گرفته موارد سریعا مرتفع و هم اکنون هیچ مشکل جدی در خصوص خدمات رسانی در زمینه آب، برق و تلفن در بخش های پنجگانه شهرستان قزوین نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 231 روستا در قزوین مسدود شده است

راه 231 روستا در قزوین مسدود شده است