مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:352022-01-18ورزشي

«الگونما» افتتاح شد/ اولین نمایشگاه تخصصی سبک زندگی نسل آینده


نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران با نام «الگونما» در محل مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران با نام الگونما در محل مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور مسؤولینی از جمله حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما در امور فرهنگی و وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، بر لزوم توجه بیش از پیش به فرهنگ سازی به کارگیری کاراکتر های ایرانی-اسلامی در تولیدات صنایع فرهنگی اشاره شد.

در ابتدای این مراسم سعید حسینی، دبیر نمایشگاه الگونما با اشاره به اینکه نسل کودک و نوجوان مهم ترین مخاطبان فعالیت های فرهنگی هستند، بیان کرد: در دنیای امروز برای تاثیر گذاری بر این قشر به جای روایت مستقیم، این شخصیت ها و کاراکترهای خلق شده هستند که در قالب یک داستان محتوای مورد نظر را در ذهن مخاطب القا می کنند.

البته نقش آفرینی این کاراکترها و الگو ها فقط در دنیای رسانه خلاصه نشده و به طور زنجیره وار به دیگر ابعاد زندگی از جمله کالاهای مصرفی نیز ورود کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الگونما» افتتاح شد/ اولین نمایشگاه تخصصی سبک زندگی نسل آینده

«الگونما» افتتاح شد/ اولین نمایشگاه تخصصی سبک زندگی نسل آینده