مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:302022-01-18بين الملل

بیش از 40 درصد فنلاندی ها با عضویت در ناتو مخالف هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نظرسنجی موسسه افکار سنجی کانتار تی ان اس که به سفارش روزنامه هِلسینگین سانُمات (Helsingin Sanomat) انجام شده است، - نظرسنجی جدید یک روزنامه فنلاندی نشان می دهد که بیش از 40 درصد از شهروندان فنلاندی مخالف عضویت این کشور در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نظرسنجی موسسه افکار سنجی کانتار تی ان اس که به سفارش روزنامه هِلسینگین سانُمات (Helsingin Sanomat) انجام شده است، نشان می دهد 42 درصد از فنلاندی ها گفته اند با عضویت کشورشان در ائتلاف ناتو مخالفت هستند.

در مقابل، 28 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که خواستار عضویت فنلاند در ناتو هستند که 9 درصد نسبت به نتایج نظرسنجی سال 2019 افزایش یافته است و بر اساس میانگین نظرسنجی های انجام شده این روزنامه، بالاترین رقم تاکنون بوده است.

در این نظرسنجی، تعداد پاسخ دهندگانی که گفته اند درباره عضویت یا خودداری از عضویت فنلاند به ائتلاف ناتو تردید دارند، 30 درصد بوده است.

نظرسنجی این روزنامه فنلادی در فاصله زمانی 3 تا 9 ژانویه (19-13 دی) و با مشارکت یکهزار و سه نفر از شهروندان فنلاندی 18 تا 79 ساله انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 درصد فنلاندی ها با عضویت در ناتو مخالف هستند

بیش از 40 درصد فنلاندی ها با عضویت در ناتو مخالف هستند