مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:102022-01-18اجتماعي

بارش64سانتیمتری برف در پاوه/سرماو یخبندان درکرمانشاه تشدید می شود


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران طی روزهای گذشته در استان، گفت: سرما و یخبندان در استان کرمانشاه تشدید می شود.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی طی امروز و فردا شرایط پایدار در استان کرمانشاه حاکم بوده که مهمترین پیامد آن مه، بویژه در اوایل روز و در مناطق مرطوب خواهد بود.

وی افزود: از روز پنج شنبه 30 دی ماه عبور موج بارشی دیگری مجدداً سبب وزش باد و بارش برف و باران در استان کرمانشاه می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در اثر استقرار تدریجی هوای سرد قطبی از امروز تا اوایل هفته آینده دمای هوا در استان کرمانشاه به شدت کاهش یافته و به تدریج سبب یخبندان در اکثر نقاط استان می شود.

دولتشاهی بیان کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده دمای شبانه در مناطق گرمسیری بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد زیر صفر، در مناطق معتدل بین هفت تا 10 و در مناطق سردسیر بین 10 تا 15 درجه زیر صفر به ثبت می رسد.

وی گفت: دمای هوای کرمانشاه پیش بینی می شود طی امروز در گرم ترین ساعت به سه درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به منفی هفت درجه زیر صفر برسد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: شهرستان سنقر و کلیایی با منفی 21 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان کرمانشاه بوده و اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش64سانتیمتری برف در پاوه/سرماو یخبندان درکرمانشاه تشدید می شود

بارش64سانتیمتری برف در پاوه/سرماو یخبندان درکرمانشاه تشدید می شود