مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:102022-01-18سياسي

برگزاری کمیسیون موارد خاص در دبیرخانه مدارس علوم دینی اهل سنت


پیش از ظهر امروز کمیسیون موارد خاص دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با حضور همه اعضا و در بستر فضای مجازی برگزار گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیش از ظهر امروز کمیسیون موارد خاص این شورا با حضور حجت الاسلام لطفیان دبیر شورا، مولوی عبدالصمد ساداتی، شیخ عبدالکریم محمدی، ماموستا محمدامین راستی، شیخ عبدالعزیز حنیفی و برخی از مسئولین دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی برگزار شد.

در این نشست هر یک اعضا به بیان دیدگاه های خود پیرامون موضوعات مطرح شده در این کمیسیون پرداخته و مسائل و مشکلات علمی طلاب، روحانیون و علمای اهل سنت کشور را برای تصمیم گیری در کمیسیون مطرح نمودند.

اعضای این کمیسیون در بخشی از این نشست که به علت شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی برگزار گردید بر اهمیت جایگاه علمی دبیرخانه و مدارس علوم دینی اهل سنت تاکید و متذکر شدند در صدور مدارک حتماً به احراز شرایط علمی افراد توجه ویژه صورت پذیرد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر علمی و پژوهشی طلاب و اساتید باشیم.

بر اساس این گزارش در نشست امروز به مسائلی از جمله مشکل کبر سن در پذیرش تعدادی از طلاب، نحوه احراز صلاحیت علمی و شرایط صدور مدرک تعدادی از خبرگان علمی اهل سنت محاسن و معایب تبدیل مدارک استخدامی به مدارک علمی، پرداخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمیسیون موارد خاص در دبیرخانه مدارس علوم دینی اهل سنت

برگزاری کمیسیون موارد خاص در دبیرخانه مدارس علوم دینی اهل سنت