مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:002022-01-18سياسي

ضرورت اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر/دستاوردهای انقلاب تبیین شود


رییس ستاد دهه فجر استان تهران با تاکید بر ضرورت اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر گفت: باید بسیجی وار برای دفاع از نظام اسلامی به میدان بیاییم و دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: با دست به دست هم دادن همه تشکل های مربوطه می توانیم جشن امسال را شکوهمند تر از هر سال برگزار کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: این انقلاب با وحدت و فداکاری مردم و رهبری دینی شکل گرفته و ما وظیفه سنگینی در قبال آن داریم؛ دشمنان برای شکست و براندازی این نظام و انقلاب تلاش زیادی کرده اند اما تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران همچنین بر ضرورت مردمی برگزار شدن جشن انقلاب تاکید کرد و افزود: مردم باید در رأس برنامه های دهه فجر باشند چرا که مردم برای حفظ و بقای این نظام و انقلاب تلاش های زیادی را متحمل شده اند.

محمودی بیان کرد: در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تدافعی عمل کرده ایم و باید بسیجی وار برای دفاع از نظام اسلامی به میدان بیاییم، تاکنون در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی کوتاهی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر/دستاوردهای انقلاب تبیین شود

ضرورت اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر/دستاوردهای انقلاب تبیین شود