مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:002022-01-18سياسي

فعالیت های مسجدمحور در خوزستان تقویت شوند


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: تاکید ما ادامه فعالیت های فرهنگی با محوریت مسجد است چرا که این روش نتیجه داده و باید آن را حفظ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری بعد از ظهر امروز در جمع  کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه با بیان اینکه جهت گیری های دفتر تبلیغات در خوزستان نشان می دهد که این نمایندگی در مسیر درستی قرار دارد، اظهار کرد: درجه بندی مخاطب و روش های آموزشی اتخاذ شده به روز هستند و نتایج مثبتی دارد.

وی افزود: اینکه موضوعات منفی، برجسته سازی نمی شوند، هوشمندانه است و باید این مسیر ادامه پیدا کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: تاکید من ادامه فعالیت های فرهنگی با محوریت مسجد است چرا که این روش نتیجه داده و باید آن را حفظ کرد.

وی خطاب به کارکنان دفتر تبلیغات حوزه ادامه داد: حلقه اتصال خود را با فعالیت های مسجدمحور حفظ کنید، گاهی این حلقه در کانون فرهنگی، بسیج، هیئت و.

تعریف می شود و باید آن را تقویت کرد.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: در فعالیت های تبلیغی باید به جامعه معلمان و دانش آموزان توجه ویژه شود چرا که ظرفیت های خوبی در این حوزه وجود دارد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری بیان کرد: یکی از ضعف ها این است که اکثر کارهای ما به سمت فضای نخبگانی می رود، نخبگانی کار کردن خوب است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های مسجدمحور در خوزستان تقویت شوند

فعالیت های مسجدمحور در خوزستان تقویت شوند