مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:552022-01-18سياسي

بررسی اعتراض فرمانداری به انتقال فعالیت های نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب


نامه فرمانداری تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه الزام شهرداری تهران به انتقال فعالیت های نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاه های شهر آفتاب در جلسه شورای شهر تهران بررسی شد.

- نامه فرمانداری تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه الزام شهرداری تهران به انتقال فعالیت های نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاه های شهر آفتاب در جلسه شورای شهر تهران بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز بررسی نامه فرمانداری تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه الزام شهرداری تهران به انتقال فعالیت های نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاه های شهر آفتاب روی میز بررسی شورا قرار گرفت و تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر در تشریح گزارش توجیحی اظهار کرد: این بندهایی که قرائت می کنم به عنوان پاسخ شورا به اعتراض فرمانداری ارسال می شود و دقت داشته باشید که ما در این مصوبه تاکیدی بر تغییر اساسنامه نمایشگاه نداشتیم یا حتی مصوبه ما مغایرتی با متن اساسنامه ندارد.

وی با بیان این که با توجه به فعالیت نمایشگاه های بین المللی تاکید شده است که نوع خدمات پرجمعیت باید تغییر کند، اظهار کرد: به استناد قانون شهرداری ها، شهرداری تهران می تواند از فعالیت کسب و کارهایی که موجب ایجاد مزاحمت و ترافیک می شود جلوگیری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اعتراض فرمانداری به انتقال فعالیت های نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب

بررسی اعتراض فرمانداری به انتقال فعالیت های نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب