مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:452022-01-18اجتماعي

افزایش موقتی آلودگی هوای تهران/ بارش و کاهش دما در پایان هفته


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر فردا تا ظهر پنجشنبه (29 تا 30 دی ماه) افزایش موقتی آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بعدازظهر فردا تا ظهر پنجشنبه (29 تا 30 دی ماه) افزایش موقتی آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا ظهر پنجشنبه (28 تا 30 دی ماه) وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود که امروز در پاره ای نقاط به ویژه بخش های جنوبی استان با وزش باد شدید و در ارتفاعات در اوایل روز با بارش پراکنده همراه است.

از بعدازظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه (30 دی ماه تا اول بهمن ماه) با نفوذ سامانه بارشی در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی استان بارش باران و برف گاهی با وزش باد شدید و احتمال وقوع رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

از روز شنبه (2 بهمن ماه) با استقرار جوی پایدار در مناطق پرتردد شهری افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود .

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای 9- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موقتی آلودگی هوای تهران/ بارش و کاهش دما در پایان هفته

افزایش موقتی آلودگی هوای تهران/ بارش و کاهش دما در پایان هفته