مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:402022-01-18سياسي

بی تدبیری شادی بارش برف را در کام مردم تلخ کرد/ فروش ماشین آلات شهرداری به ثمن بخس!


عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در گذشته سازمان موتوری در عمران شهرداری ادغام شده است، گفت: همزمان با این اتفاق یک سری ماشین آلات یا خریداری نشده و یا بقیه نیز به ثمن بخس فروخته شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بارش برف که از عصر روز یکشنبه در زنجان آغاز شد و تا بامداد امروز روز سه شنبه ادامه داشت موجب خوشحالی مردم و کشاورزان شد.

البته این بارش به دلیل کندی پاکسازی، برف روبی و اقدامات شهرداری موجب نارضایتی شهروندان شد، به طوری که به جز خیابان های اصلی شهر هنوز بسیاری از خیابان‍ های و کوچه ها همچنان مملو و انباشته از برف است و تردد عادی مردم را با مشکل مواجه کرده است.

حجت الاسلام اسحاق اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در مورد کندی برف روبی در شهر و گلایه های مردم اظهار کرد: بارش رحمت الهی را شکرگزار هستیم و این امر مایه خوشحالی شده است، اما سوء مدیریت، موجب شده است که این برف موجب زحمت مردم و شهروندان شود.

  فروش تجهیزات شهرداری به ثمن بخس عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در همه مساجد و دعاهای خودمان از خداوند متعال درخواست داریم که بارش برف و باران را داشته باشیم، گفت: این در حالی است که اگر مردم عواقب بارش آن را در اثر سوء مدیریت بدانند، هیچ وقت چنین دعایی را نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری شادی بارش برف را در کام مردم تلخ کرد/ فروش ماشین آلات شهرداری به ثمن بخس!

بی تدبیری شادی بارش برف را در کام مردم تلخ کرد/ فروش ماشین آلات شهرداری به ثمن بخس!