مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:352022-01-18سياسي

بخشنامه جدید برگزاری «حضوری» کلاس های مدرسه


مسئولان دانشگاه ها و روسای ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس در سراسر کشور موظف به اجرای ابلاغیه هستند و باید گزارش تحقق مصوبه به قرارگاه عملیاتی ستادملی مقابه با کرونا اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وزارت آموزش و پرورش پیرو برگزاری حضوری کلاس های درس و به ویژه امتحانات دانشگاه ها و مدارس وابسته به وزارت آموزش و پرورش، ابلاغیه ای صادر کرد.

حجت الله الماسی، سرپرست دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای خطاب به اعضای شورای معاونان، مدیران آموزش و پرورش استان ها و دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی اعلام کرد: به پیوست تصویر نامه 26 دی ماه 1400 وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستادملی مقابله با کرونا مبنی بر تاکید ستاد مدیریت کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری به برگزاری حضوری کلاس های درس و امتحانات دانشگاه ها و مدارس وابسته به وزارت آموزش و پرورش، جهت استحضار و اقدام لازم ابلاغ می شود.

در متن نامه وزیر کشور که روز 26 دی ماه خطاب به وزیر علوم، وزیر بهداشت، وزیر آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد، ارسال شده است نیز آمده است: پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری، کلاس های درس تمام دانشگاه های وابسته به وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه جدید برگزاری «حضوری» کلاس های مدرسه

بخشنامه جدید برگزاری «حضوری» کلاس های مدرسه