مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:352022-01-18بين الملل

ادعای مضحک «نفتالی بنت»: ایران ضعیف تر از چیزی است که به دنیا نشان می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با بی اعتنایی برخی متحدان غربی خود نسبت به عجز و لابه هایش درباره مذاکرات رفع تحریم های ایران مواجه شده، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار این ادعا که ایران حامی تروریسم و منبع بی ثباتی در غرب آسیا است، در جدیدترین ادعای مضحک خود گفت که تهران ضعیف تر از چیزی است که بنظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با بی اعتنایی برخی متحدان غربی خود نسبت به عجز و لابه هایش درباره مذاکرات رفع تحریم های ایران مواجه شده، به بیان ادعا های مضحک علیه تهران پرداخت.

بنت امروز (سه شنبه) طی سخنرانی در مجمع اقتصاد جهانی، با تکرار ادعا های نخ نما شده و اثبات نشده علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایران تأمین کننده مالی تروریسم و ​​منبع بی ثباتی در منطقه است و برای حوثی ها، حماس و حزب الله سلاح می فرستد .

به نوشته وبگاه الجزیره ، بنت که رژیم جعلی و کودک کش او حتی توان تاب آوردن مقابل گروه های مقاومت فلسطینی در منطقه 365 کیلومتر مربعی نوار غزه را نیز ندارد و برای تداوم بقای خود به تنفس مصنوعی آمریکا و دیگر متحدانش نیازمند است، مدعی شد: ایران به دنیا نشان می دهد که کشوری قوی است، اما ضعیف تر از آن چیزی است که به نظر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مضحک «نفتالی بنت»: ایران ضعیف تر از چیزی است که به دنیا نشان می دهد

ادعای مضحک «نفتالی بنت»: ایران ضعیف تر از چیزی است که به دنیا نشان می دهد