مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:202022-01-18اقتصادي

کاهش 50 درصدی زمان انتظار مراجعه به کمیسیون های پزشکی در دستور کار تأمین اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمیرهاشم موسوی در جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که به منظور بررسی شرایط خدمات درمانی این سازمان برگزار شد، - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: زمان انتظار برای حضور در کمیسیون های پزشکی تأمین اجتماعی که برای تعیین تکلیف درخواست ازکارافتادگی تشکیل می شود، طولانی بوده و این زمان در گام نخست، در کوتاه مدت باید حداقل 50 درصد کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمیرهاشم موسوی در جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که به منظور بررسی شرایط خدمات درمانی این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی باید متناسب با انتظارات و نیاز جامعه تحت پوشش، ارتقاء و بهبود پیدا کند.

افزایش کیفیت و عدالت در دسترسی به خدمات، اقدامات اصلاحی و برنامه های توسعه ای را در دستور کار قرار می دهیم.

وی گفت: کاهش هزینه پرداختی از سوی مردم در درمان غیرمستقیم از مهمترین اولویت های سازمان تأمین اجتماعی است و ما در حال ارزیابی راهکار های مختلف این موضوع با استفاده از نظرات کارشناسی برای کاهش پرداخت از جیب مردم هستیم.

تلاش ما این است که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و کاهش مراجعات غیرضروری، اقدامات موثری برای کاهش پرداختی بیماران بویژه بیماران صعب العلاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی زمان انتظار مراجعه به کمیسیون های پزشکی در دستور کار تأمین اجتماعی

کاهش 50 درصدی زمان انتظار مراجعه به کمیسیون های پزشکی در دستور کار تأمین اجتماعی