مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:152022-01-18سياسي

امیرعبداللهیان: مسکو گام های مثبتی برای کمک به لغو تحریم ها برداشته است


تهران و مسکو در مناسبات دو جانبه، مصمم هستند تا معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را مطابق با تحولات جهانی به روزرسانی کنند.

- وزیر خارجه کشورمان گفت: تهران و مسکو در مناسبات دو جانبه، مصمم هستند تا معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را مطابق با تحولات جهانی به روزرسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در آستانه سفر رییس جمهور کشورمان به روسیه در مقاله ای در اسپوتنیک با عنوان نقشه راه جدید در روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه نوشت: سفر آیت الله دکتر رییسی، رییس جمهور محترم اسلامی ایران به مسکو به دعوت رسمی جناب آقای پوتین رییس جمهور محترم فدراسیون روسیه در شرایط متفاوتی انجام می شود.

از یک سو دو کشور در سالهای پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی با عبور از فراز و نشیب های تاریخی در روابط دو جانبه، درصدد هستند به پشتوانه تمدن غنی و میراث حاکمیت کهن، آینده ای درخشان در روابط دوجانبه رقم زده و مشارکتی فعال در تحولات منطقه ای و جهانی در مسیر صلح و ثبات داشته باشند و از سوی دیگر دولت جدید در جمهوری اسلامی ایران (دولت سیزدهم) دارای نقشه راه جدیدی مبتنی بر سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند با تاکید بر همکاری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: مسکو گام های مثبتی برای کمک به لغو تحریم ها برداشته است

امیرعبداللهیان: مسکو گام های مثبتی برای کمک به لغو تحریم ها برداشته است