مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:102022-01-18اقتصادي

سقف کوتاه بیمه برای کارگران ساختمانی/ نان به نرخ جان


تعداد زیادی از افراد به دلیل حوادث ناشی از کار جان خود را از دست می دهند و در این میان کارگران ساختمانی بالاترین نرخ را میان جانباختگان دارند، - خبرگزاری فارس لرستان-پریسا قربانی نژاد، هر ساله تعداد زیادی از افراد به دلیل حوادث ناشی از کار جان خود را از دست می دهند و در این میان کارگران ساختمانی بالاترین نرخ را میان جانباختگان دارند.

بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 46 درصد آمار کشته شدگان حوادث کار مربوط به حوزه کار ساختمانی است، و این دلیل حجم بالای جانباختگان، نیازمند بررسی علل و عوامل و اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه است.

اگرچه وجود خطاهای انسانی نقش مهمی در بروز حوادث ساختمانی همچون سقوط از ارتفاع و در نهایت نقص عضو و یا مرگ دارد، اما بدون شک نبود تجهیزات ایمنی لازم در واحدهای کارگاهی و عدم استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته در افزایش آمار حوادث کار تاثیر بسزایی دارند.

  افزایش آمار حوادث کار در 9 ماهه سال جاری  در همین راستا مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به آمار جانباختگان ناشی از حوادث کار در لرستان به فارس گفت: بر اساس گزارش واحد آمار در 9 ماهه منتهی به آذرماه امسال 16 نفر فوتی (همگی مرد)  به دلیل حوادث ناشی از کار در مراکز پزشکی قانونی استان مورد معاینه قرار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف کوتاه بیمه برای کارگران ساختمانی/ نان به نرخ جان

سقف کوتاه بیمه برای کارگران ساختمانی/ نان به نرخ جان