مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:052022-01-18اقتصادي

فرماندار بم: سیلاب راه ارتباطی 53 روستای بم را قطع کرد


راه های ارتباطی 53 روستای این شهرستان به علت سیلاب قطع شده است.

- هادی شهسواری فرماندار بم در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه راه های ارتباطی 53 روستای این شهرستان به علت سیلاب قطع شده است، اظهار داشت: علت این اتفاق بارش بارندگی و طغیان رودخانه ها در روزهای اخیر است و روستاهای بخش بروات و مرکزی در شرایط بحرانی قرار دارند.

فرماندار بم افزود: همچنین برق 15 روستای شهرستان بم که قطع شده بود وصل شده اما هنوز برق سه روستای حشرآباد و حسن آباد بخش دهبکری و دامنه سیدی از توابع بخش مرکزی قطع است.

وی  با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از قطع ارتباط راه های روستایی بخش دهبکری ارائه نشده است، تصریح کرد: بخش دهبکری طی سه روز اخیر 200 میلی متر بارندگی داشته است.

شهسواری اظهار کرد: تاسیسات و لوله های آبرسانی در مناطق عشایری داردین و پشته شهیدی بخش مرکزی، فاسکی و چتوک از بخش بروات آسیب وارد شده و اهالی درخواست کمک ویژه دارند.

رییس ستاد بحران شهرستان بم با تاکید بر اینکه با هلال احمر شهرستان هماهنگ شده است که پیگیری های لازم را انجام دهند، گفت: در صورتی که در مسیر طغیان رودخانه نداشته باشیم امدادرسانی لازم انجام می شود.

وی توصیه کرد: با توجه به طغیان رودخانه های فصلی شهرستان، شهروندان از رفتن به بستر رودخانه ها باهدف مشاهده و همچنین سفرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بم: سیلاب راه ارتباطی 53 روستای بم را قطع کرد

فرماندار بم: سیلاب راه ارتباطی 53 روستای بم را قطع کرد