مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:052022-01-18اجتماعي

مسدود شدن راه 100 روستای بروجرد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بروجرد گفت: راه دسترسی 100 روستای شهرستان براثر بارش برف مسدود شد.

- امین گودرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: راه دسترسی 100 روستای بروجرد براثر بارش برف مسدود شد که کار بازگشایی با اولویت جمعیت این مناطق در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه جاده های اصلی شهرستان باز و تردد در جریان است، تصریح کرد: ارتفاع برف در روستاهای شهرستان به 40 سانتیمتر و در شهر به 10 سانتیمتر رسیده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بروجرد خاطرنشان کرد: سطح جاده ها لغزنده است که رانندگان باید با احتیاط و سرعت مطمئن رانندگی کنند.

گودرزی اضافه کرد: هم اکنون کار بازگشایی راه های روستایی بروجرد در حال انجام است و تا بعدازظهر امروز بیش از 90 درصد راه های روستایی برف روبی خواهد شد.

وی بیان کرد: در زمان بارش برف اولویت اصلی برای برف روبی راه های اصلی شهرستان است بعد از برف روبی راه های اصلی اقدام به برف روبی راه های روستایی می شود.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای بروجرد ادامه داد: بروجرد دارای 692 کیلومتر راه است که از این میزان 540 کیلومتر آن راه روستایی بوده که 450 کیلومتر آن آسفالت است.

گودرزی عنوان کرد: ا توجه به کمبود ماشین آلات و تجهیزات راهداری نیاز است دستگاه هایی که ماشین آلاتی برای بازگشایی دارند به را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن راه 100 روستای بروجرد

مسدود شدن راه 100 روستای بروجرد