مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:002022-01-18اجتماعي

بارش پراکنده همراه با وزش باد پدیده غالب آسمان اصفهان/ هوا سردتر می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در غرب و تا حدی شمال و جنوب استان بارش پراکنده برف و باران و احتمال کولاک برف پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار طی امروز از روی استان و استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط روز پنج شنبه است.

وی افزود: بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در غرب و تا حدی شمال و جنوب استان بارش پراکنده برف و باران و احتمال کولاک برف پیش بینی می شود.

آقایی با بیان اینکه از فردا وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود، گفت: کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 4 تا 7 درجه کاهش خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 11 و کمینه فردا منفی 5 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با  منفی 17 درجه و خور و بیابانک با 18 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده همراه با وزش باد پدیده غالب آسمان اصفهان/ هوا سردتر می شود

بارش پراکنده همراه با وزش باد پدیده غالب آسمان اصفهان/ هوا سردتر می شود